GIVE US A CALL:0086-311-89921116

Sam Fisher hè u megliu Rainbow Six Siege in anni

Rainbow Six: Siege: U megliu Rainbow Six: Versione Siege: Rainbow Six: Siege quinta gradu: Ciò chì avete bisognu di sapè
In cunfurmità cù a tradizione di Ubisoft di intrappulà i fan di Splinter Cell disperati, u novu attaccu in Rainbow Six Siege Shadow Legacy hè l'omu daretu à l'occhiali di visione notturna: Sam Fisher.Clancy-U cruciveru principale di a puesia hà apertu novi orizonti per a legenda di "Assediu", è finu à avà, "Legend" hè stata cumpletamente cuncentrata nantu à i so 56 caratteri originali.Sam hà una grande basa di dati di intelligenza daretu à ellu.Questu hè u ghjornu più interessante chì aghju travagliatu cù un novu operatore in anni.
Sam ùn hè micca unitu à Rainbow da CTU.Hè un "Rainbow Operator" cum'è docente.Ùn hè micca chjaru se ROS hè a designazione di futuri caratteri incruciati o a scelta unica di Sam.Premessa calma, caratteru legendariu, crossover eccitante ... Allora perchè Ubi u codifica "zero"?
Per quanto ne so, questu ùn hè micca l'indicativu di u passatu di Sam Fisher.Pensu chì hà compensatu u so debut "Assediu"?Questu hè un nome assai cumuni in a legenda, cusì speru chì Zero li piace ancu megliu cà "Sam" o "Fischer".
Mi piace assai u stilu mudernu di Siege à Sam, ma ùn m'aspittava micca chì u mo preferitu hè a so taglia.À l'età di 63 anni, ùn era più cusì goffo, è u missiavu hè diventatu ancu peghju cù una mansa di vechji gadgets spia.Dimenticate a rasatura pulita è u vestitu di sneaker, Old Man Fisher conserva a barba è a giacca d'invernu di u pede ung.I so ghjorni di scogliu di roccia pò esse passatu, ma hè felice di fà a so camera invisibile mentre spinghje u campu.
Hè propiu: a camera hè stata attaccata.U strumentu principale di Sam hè Argus, chì hè un trasmettitore portatile chì pò lancià finu à quattru camere di perforazione.Nantu à e superfici dure, funzionanu cum'è e fotocamere Black Eye di Valkyrie.Quandu si spara in una superficia vulnerabile (sì, cumprese i muri rinfurzati è i portelli), a camera perforarà in quella superficia per vede l'altru latu.S'ellu ùn hè micca abbastanza, ogni camera pò ancu emette un impulsu laser, capace di distrughje a maiò parte di i gadgets di i difensori.Mini-Maestri, se vulete.
In u ghjocu di guerra d'informazioni approfondita "Assediu", a camera di drill di Sam hè u principale novu strumentu per l'attaccanti.Cù quattru novi punti di vista, hè faciule per vede cumu utilizà Sam per osservà facilmente i fianchi o sradicà i difensori arradicati.Ancu megliu, hà u putenziale di respingere segretamente i ghjucatori difensivi.U laser hà ancu fattu u sicondu attaccu chì hà sappiutu apre a finestra Mira da daretu, è era l'unicu attaccante chì puderia accende u canister rossu nantu à u scudo di Goyo.
Scuprite u gif seguente in a nova casetta di legnu redo: Sò chì u difensore hè publicatu sopra, perchè possu perforà una camera in u tettu è scaccià l'Electroclaw di Kaid.
Sembra cool.Mi piacenu tutti i gadget Siege di u passatu, è questi gadget ponu ovviamente informà i fantasmi di cuncepimentu di Twitch, i laser fissi di Maestro è e camere viscose di Valkyrie.U launcher Argus combina perfettamente l'intuitivu, versatile è divertente chì mi piace in i gadgets Siege.Tuttu chistu hè ancu contru à parechji contatori.
A più grande debulezza di Argus hè l'ascoltu di basa.A camera era assai forte quandu hè stata implementata, da u principiu di a perforazione à a fine di l'iconica Splinter Cell goggles sound.A lente brillarà ancu giallu brillanti quandu hè in usu (più luminosu cà i luci tipici di drone).Ogni difensore chì presta attenzione pò mette una bala in a camera prima di scopre qualcosa d'utile.Hè ancu vulnerabile à l'electricità, i jammers silenziu è i snatchers di testa di Jäger/Wamai-senza una strata contru, ùn ci hè micca assediu.Per veramente sneak a camera in u territoriu di u nemicu, hè megliu chjude u mira in una zona induve u difensore ùn presta assai attenzione, cum'è u pianu o u tettu.
A cuscenza di a situazione hè a mità di un assediu.Trà e quattru camere Argus è i dui droni, nisun operatore pò purtà più visibilità à a squadra chè Sam.In ogni situ di bombe o mappa, hè una scelta attrattiva, soprattuttu cunziddi chì u so altru equipamentu ùn hè micca noioso.
Ubisoft hà fattu un grande sforzu per fà chì l'intruduzione di Sam Fisher si senti diversu, è ancu li dete un novu fucile d'assaltu SC3000K cù u stessu disignu curvo cum'è u fucile SC in u primu ghjocu Splinter Cell.Includendu i fucili classici, chì hè un sensu assai bonu, ma pò ancu causà assai prublemi.SC hà un altu ritmu di u focu, un altu dannu è faciule da gestisce a ricunniscenza.Statisticamente parlante, hè intrutu in u top ranks di fucili d'assaltu, ma u so svantaghju hè a rivista più chjuca di 25-round (invece di a solitu 30-round magazine).
In pratica, SC si senti assai cum'è l'R4-C di Ash, cù un ricucimentu bassu / un DPS altu, chì vi dumanda cumu esiste.A cuntrariu di Ash, Sam ùn hè micca limitatu à l'imaghjini olografiche.U SC hè in cima di u novu scope Scope 2X, cum'è a maiò parte di i fucili d'assaltu utilizati in "Rifle Legacy".Ùn pò micca vede finu à l'ACOG, ma a vista precisa funziona bè.
Fortunatamente per Sam, a pistola di Siege hè digià a pistola perfetta: u 5.7 USG hà un suppressore obligatoriu (Sam pò appiccicà à u canna in casu chì qualchissia prova di sguassà).Sembra bellu, ma u so USG serà sempre punitu da u suppressore.Ancu s'ellu era teoricamente precisu, era basamente furzatu à avè una pistola chì era più debule chè a maiò parte di e pistole.
Hè troppu inappropriatu - oh aspetta, Sam u tene in diagonale.Ùn importa micca, questu hè a megliu pistola.
Per finisce u compitu di Sam hè di sceglie trà a granata di frammentazione è a granata d'argilla.Per l'attaccanti chì anu digià stallatu un fucile mostru è un canna di càmera, sò dui gadgets d'impattu.Nantu à a carta, hè ammucciatu cù uguali utilità è putenza di focu.
Forse troppu?Videremu, ma pensu chì a so popularità dependerà più di u so divertimentu chè di a so vitalità.
Stà alluntanatu da Melusi l'ultima temporada, questu hè un caratteru cool, unu di i gadgets menu interessanti aghjuntu à l'assediu, è sò assai felice di vede chì Ubi pò ancu piglià u risicu di fà divertenti i migliori gadgets Siege.Fate un equilibriu trà i ritorni.Cum'è un fan di Splinter Cell, Ubi ùn sguasserà micca Sam Fisher o ùn u renderà novu è grande.In fattu, u vechju Fisher hè l'ultimu Fisher megliu, è ùn senteraghju micca altre cose.Iè, questu hè una barba.
Tuttu u Sam hè eccellente, ma assicuratevi di leghje l'altri funzioni impurtanti di l'assediu in Operation Shadow Legacy.
PC Gamer face parte di un gruppu media internaziunale è di l'editore digitale di punta Future US Inc. Visitate u nostru situ web di a cumpagnia.


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2020