GIVE US A CALL:0086-311-89921116

Cartulina d'oru è d'argentu quandu si usanu i prublemi è i contramisuri

A maiò parte di un prublema quandu si usa u cartuni d'oru è d'argentu hè u ligame di stampa di tinta, per parlà.Pò apparisce micca cartulina d'oru è d'argentu luntanu u fenomenu di sabbia, hè un effettu di stampa ùn hè micca ideale, u prublema tutale di stampa assai brutta, in fronte à questu a maiò parte di i dui prublemi, a suluzione di e misure specifiche anu?

Attualmente hè di mette à risolve u prublema, da a perspettiva di inchiostro affruntà u prublema di cartuni d'oru è d'argentu luntanu sabbia, pò sceglie di rimpiazzà a tinta di stampa di qualità megliu, di solitu pò scioglie stu prublema.

È s'ellu hè vulsutu risolve u prublema di l'effettu di stampa di cartone d'oru è d'argentu ùn hè micca ideale, allora aduprà inchiostru speciale di stampa prufessiunale, à u stessu tempu deve esse modulazione di tinta di tinta di a prufundità cuscente, à u listessu tempu deve esse attentu micca. à quandu stampa inchiostro stampatu stratu troppu grossu, cusì ùn pò micca solu assicurà u mudellu di u cartuni d'oru è d'argentu di stampa secca rapidamente, à u listessu tempu pò ancu lascià a qualità di stampa ùn hè micca affettata da alcunu, cusì hè una suluzione assai efficace. , Se i clienti sti prublemi à u mumentu di a stampa, puderia ancu risolve e misure secondu questu articulu per pruvà.

图片 4


Tempu di post: Jul-03-2020